Yoruldum Patron!

“Yoruldum, patron. Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum. Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri. İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım. Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım. Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor. Anlıyor musun?”

Karanlıktan korkuyorum patron lütfen ışığı kapatma…

Yeşil Yol filminde  hafızalarımızdan çıkmayacak bir sahneydi  “yoruldum patron!”.John Coffey , yanlış anlaşılma sonucu idama mahkum edilmiş ve yanlış karara itiraz etmemişti çünkü hayattan vazgeçebilecek kadar “yorgundu.”Serzenişini haksız da bulmamak gerek,hayatı zorlaştıran,birbirimizi yoran,kıran yine bizleriz…

Yorgunluklarınızla mücadele edebilecek gücü kaybetmemeniz ümidiyle… gonca’p

Görsel

Bu yazı hayat içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

