Dany Brillant Les Parfums De l’Orient

Les Parfums De l’Orient , dinlerken içimizi hareketlendiren güzel fransızca şarkılardan ;

söyle, çabuk söyle
söyle, söyle, söyle
çölü aştım,
okyanusu geçtim
bir ayağımı yerde,
diğerini divanının üzerinde isterim

nerede oturduğunu söyle
evimin nerede olduğunu söyle, evvvet
ısrar edersem müsaade et
benim için yaratılmışsın
kimseyi bulamazsam
kapı kapalı ise
dikkat et ki canım sıkılmasın
damdan geçer gelirim, evvet.

tüm gençliğimi
koşarak geçirdim rüzgar peşinde
bugün bir adresim var
ki o sensin elbette

nerede oturduğumu bilmek istiyorsun
benim damım yok
ve köküm de yok
heryerde evimdeyim
valizim o kadar küçük ki
bir köşeye koyabilirim
bir sanatçı olmak istediğim için
olmayacak bir ihtiyacım

gülümsememe sakladım
çocuk kalbimin birazını
ve yaşamanın yumuşaklığını
ve doğu’nun rayihasını

…………………………………..
sevgilerimle gonca’p

Video | Bu yazı müzik içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

